11 Kasım 2016 Cuma

Instagramdan sonra pembeseverkiz şimdi de bloggerda :)

Merhabalar herkese :)

Uzun zamandır instagramda kilo verme serüvenimi paylaşıyordum. Ne mutlu bana ki tariflerim zamanla beğenilmeye başladı ve tariflerin yapılışını mesaj yoluyla paylaşmaya yetişemez oldum :) Ben de bu tarifleri bir blogda paylaşırsam eğer hem daha fazla tarif yayınlayabilirim hem de daha fazla kişi faydalanabilir diye düşünerek blogumu açmaya karar verdim :)

Bir çok kişinin de bildiği gibi bu zorlu süreçte birbirimize destek olmak, motive etmek, güzel duygular paylaşmak adına blogumuz paylaşım hayatına başlamış bulunmakta :)

Unutmayın diyet yapmak demek tatsız tuzsuz şeyleri acı çeke çeke yemek değil pişirme şeklini değiştirerek yiyecekleri en ideal ve sağlıklı hale getirmek demektir :)


En kısa zamanda ilk fit tarifte görüşmek üzere,


Sevgiyle fit kalın.. :)

1 yorum: